EVENT-МЕНЕДЖМЕНТ У ІНДУСТРІЇ ДОЗВІЛЛЯ

Михайло Михайлович Поплавський

Анотація


Мета дослідження виявити сутність і особливості сучасних «event-технологій», їх застосування в організації дозвілля, прослідкувати взаємозв’язок поняття event із культурологічною діяльністю суспільства, проаналізувати використання event-менеджменту на практиці культурно-дозвіллєвої діяльності. Методи дослідження становить органічна сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, а для досягнення мети – використані наступні методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, порівняльний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна. Досліджується тріада понять event-менеджмент-культурологія, які нерозривно пов’язані з соціокультурною діяльністю суспільства та впливають на економічний розвиток держави. Висновки. Культурно-дoзвіллєва сфера має великий вплив на розвиток та становлення event-технологій. Еvent-менеджмент стає інноваційним інструментом для досягнення цілей організації на всіх етапах її функціонування. Варто також відзначити важливість використання технологій event-менеджменту в формуванні позитивного іміджу організації, корпоративної культури та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.

Ключові слова


event; event-менеджмент; event-технології; event-індустрія; індустрія дозвілля; культурно-дозвіллєва діяльність

Повний текст:

PDF

Посилання


Список використаних джерел

Академічний тлумачний словник української мови. В 11 т. Т. 4. / ред. А. А. Бурячок, П. П. Доценко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sum.in.ua/ – Назва з екрану. – Дата звернення 17 січня 2017.

Васильева М. Г. Мотивация персонала в условиях внедрения инноваций / М. Г. Васильева // Управление персоналом. – 2009. – № 10. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.top-personal.ru/issue.html?2028. – Загл. экрана. – Дата обращения 22 февраля 2017.

Event-менеджмент – организация мероприятий на высшем уровне [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.pr2b.net/index.php/articles/91-listprevent. – [Электронный ресурс]. – Загл. экрана. – Дата обращения 14 февраля 2017

Касьянов Ю. В. PR-кампания своими силами / Ю. В. Касьянов. – Санкт-Петербург: Питер, 2008. – 250 с.

Копылова Н. С чего начинается событие / Н. Копылова //Альманах лаборатория рекламы, маркетинга и Public Relation. 2004. – № 5(36). – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.advlab.ru/articles/article340.htm. – Загл. экрана. – Дата обращения 10 февраля 2017.

Манихин А. А. Событийный маркетинг: понятие, сущность и преимущества событийного маркетинга // Российское предпринимательство. – Москва, 2010. – № 3/1. – С. 69–73.

Пашкевич М. Ю. Івент-технології у сфері дозвілля / Ю. М. Пашкевич // Культурно-дозвіллєва діяльність у сучасному світі: кол. монографія. – Київ: Вид-во: Ліра-К, 2017. – 328 с.

Резникова С. С. Структура концепта «событие и способы его вербальной репрезентации в СМИ : дис… на соиск. учён. степ. канд. фил. Наук : 10.02.04 / С. С. Резникова; Рос. гос. пед. ун-т им. А. И. Герцена. – Санкт-Петербург, 2006. – 178 с.

Симановская О. М. Организация HR-событий – успешная российская практика / О. М. Симановская. – Москва: Вершина, 2006. – 192 с.

Шумович А. В. Великолепные мероприятия. Технологии и практика event–management / А. В. Шумович. – Изд.-во: Манн, Иванов и Фербер, 2009, 336 с.

Carter L. Event Planning / L. Carter. – 2nd Ed. – Author House: Blumingtoon, Indiana, 2013. – 192 р.

Getz D. Event Studies: Theory, Researc h and Policy for Planned Events / D. Getz. – Butterworth-Heinemann, 2007. – P. 18.

Moss S. Entertainment management : towards best practice / S. Moss, B. Walmsley. – Boston, MA: CABI, 2014. – P. 3.

Shone A. Successful event management: a practical handbook / A. Shone, B. Parry. – Cengage Learning: EMEA, 2004. – P. 13.

Tassiopoulos D. Event Management: A Professional and Developmental Approach / D. Tassiopoulos ed. – Juta Pty Ltd, 2013. – 510 р.

Tum J. Management of Event Operations / J. Tum, P. Norton, J. Nevan Wright. – Oxford: Elsevier/Butterworth-Heinemann, 2006. – 280 p.

References

Buriachok, A.A., and Dotsenko, P.P. (2017). Academic Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language, [online] Available at: < http://sum.in.ua/> [Accessed 17 January 2016].

Vasil’eva, M.G. (2009). ‘Motivation of staff in the context of innovation’. Upravlenie personalom [Personnel Management], [online] issue 1, pp. 30–35. Available at: [Accessed 22 February 2017].

Event-management – organization of events at the highest level, [online], Available at: [Accessed 14 February 2017].

Kas’yanov, Yu.V. (2008). PR campaign in the home. Sankt-Peterburg: Piter.

Kopylova, N. (2004). ‘PR campaign in the home’. Al’manakh laboratoriya reklamy, marketinga i Public Relation [Almanac Laboratory of Advertising, Marketing and Public Relation], [online] no, 5(36) Available at: < http://www.advlab.ru/articles/article340.htm > [Accessed 10 February 2017].

Manikhi, A.A. (2010). ‘Event marketing: the concept, essence and benefits of event marketing’. Rossiiskoe predprinimatel’stvo [Russian Entrepreneurship], no, 3/1, pp. 69–73.

Pashkevich, M.Yu. (2017). ‘Event technology in the field of leisure’. Kulturno-dozvillieva diialnist u suchasnomu sviti [Cultural and leisure activities in the modern world]. Kyev: Lyra-K.

Reznikova, S.S. (2006). The structure of the concept «event and ways of its verbal representation in the media. D.Ed. Russian State Pedagogical University named after AI Herzen.

Simanovskaya, O.M. (2006). Organization of HR events is a successful Russian practice. Moscow: Vershina.

Shumovich, A.V. (2009). Great events. Technologies and practice event-management. Izdatel’stvo: Mann, Ivanov i Ferber.

Carter, L. (2013). Event Planning. 2nd ed. Author House: Blumingtoon, Indiana.

Getz, D. (2007). Event Studies: Theory, Researc h and Policy for Planned Events. Butterworth-Heinemann.

Moss, S. and Walmsley, B. (2014). Entertainment management : towards best practice. Boston, MA: CABI.

Shone, A., and Parry B. (2004). Successful event management: a practical handbook. Cengage Learning: EMEA.

Tassiopoulos, D. ed. (2013). Event Management: A Professional and Developmental Approach . Juta Pty Ltd.

Tum J., Norton P., and J. Nevan Wright (2006). Management of Event Operations. Oxford: Elsevier/Butterworth-Heinemann.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.