ПОНЯТТЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ ВІТЧИЗНЯНИМИ АРТИСТАМИ

Святослав Іванович Бережник

Анотація


Стаття присвячена розгляду персонального брендингу. Мета роботи: визначити на основі зарубіжних і вітчизняних досліджень термін «персональний бренд», з’ясувати його важливість для культурологічної науки, проаналізувати відмінності використання персонального брендингу вітчизняними й зарубіжними артистами. Актуальність дослідження полягає у вивченні нових теоретичних і практичних методів використання персонального бренду у сфері культурної індустрії. Наукова новизна: розглянуто сучасні технології реалізації персонального бренду артистів в українському шоу-бізнесі. Досліджено поняття персонального брендингу, наведені практичні методи створення персонального бренду. Методологія дослідження полягає у використанні теоретичних та емпіричних методів дослідження, на базі яких доведено важливість створення персонального бренду. Основним завданням є визначення теоретичних понять персонального брендингу; виявлення функцій і завдань персонального брендингу, його ключових елементів і методів реалізації та нових методів вдосконалення персонального бренду артиста. Висновок. Доведено, що в Україні продюсери приділяють недостатню увагу створенню персонального бренду артиста. Вітчизняні артисти займаються копіюванням західних, що перешкоджає розвитку власної культури.

Ключові слова


бренд; брендинг; іміджмейкер; ендорсмент

Повний текст:

PDF

Посилання


Кичаев А. А. Я стою 1000000 долларов / А. А. Кичаев. – Москва : Рипол Классик, 2008. – 131 с.

Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинговый менеджмент. Экспресс-курс. – 3-е изд. / К. Л. Келлер, Ф. Котлер, – Санкт-Петербург : Питер, 2007. – 480 с.

Назимко А. Е. Событийный маркетинг / А. Назимко. – Москва : Вершина, 2007. – 224 с.

Очковская М. С. Личности-бренды, или кому нужен персональный брендинг в XXI веке / М. С. Очковская // Маркетинговые коммуникации. – №1. – 2013. – С. 32–42 с.

Пасманн Д. Все о музыкальном бизнесе / Д. Пасманн. – Москва : Альпина Паблишер, 2009. – 420 с.

Патрахина Т. Н., Вялкова К. С. Понятие «личный бренд», области его применения: теоретические аспекты // Молодой ученый. – 2015. – №. 82. – С. 294–297.

Романцов А. Н. Event-маркетинг: сущность и особенности организации / А. Н. Романцов. – Москва : Дашков и К, 2009. – 22 с.

Сегела Ж. Ностальгия по будущему / Ж. Селега. – Москва. – Изд-во Москов. ун-та, 2005. – 77 с.

Kahle L.R., Riley, C. Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press / L.R. Kahle, C. Riley. – London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2004. – 408 p.

Kahle, L.R. and Riley, C. (2004). Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication. Psychology Press. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.

Kichaev, A.A. (2008). I am worth 1000000 dollars. Moscow: Ripol Klassik.

Kotler, F. and Keller, K.L. (2007). Marketing Management. Saint Petersburg.

Nazimko, A.E. (2007). Event marketing. Moscow: Vershyna.

Ochkovskaia, M. (2013). Personality-brands, or who needs personal branding in the 21st century. Marketingovye kommunikatsii [Marketing Communications], no 13, pp. 32–42.

Pasmann, D. (2009). All about music business. Moscow: Alpina Publisher.

Patrakhina, T.N. and Vialkova, K.S. (2015). The concept of «personal brand», the field of its application: theoretical aspects. Molodoi uchenyi [Young Scientist], no 82, pp. 294–297.

Romantsov, A.N. (2009). Event-marketing: the essence and characteristics of the organization. Moscow: Dashkov і K.

Segela, J. (2005). Nostalgia for the future. Moscow: Moscow University Publishing House.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.