УПРАВЛІНСЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕРЕЖЕВИХ ІМІДЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Михайло Михайлович Поплавський

Анотація


Мета статті – охарактеризувати імідж як особливий продукт культури, що володіє управлінським потенціалом, який досить виразно представлений в мережевому суспільстві. Методи дослідження. Дослідження ґрунтується на системно-синергетичному підході, орієнтованому на розуміння управлінських механізмів мережевого інформаційно-комунікативного суспільства. Наукова новизна. Для створення іміджу людини використовують увесь спектр соціокультурних технологій, які володіють управлінським потенціалом, що уможливлює швидке накопичення соціального капіталу і підвищення соціальних статусів суб’єктів мережі Інтернет. Висновки. Причинами безпрецедентного посилення управлінського потенціалу мережевих іміджевих технологій є швидке накопичення соціального капіталу та підвищення соціального статусу суб’єкта, оформлення комунікації засобами графічного дизайну, надання інформації в тому вигляді, в якому вона привертає увагу аудиторії, а також отримання «культурного коду доступу» до культурних концептів, ментальних засад світогляду суб’єктів цільової аудиторії та здатність програмувати їх.

Ключові слова


соціокультурна практика; імідж; іміджеві технології; іміджеві комунікації; мережа Інтернет; мережеве суспільство; «покоління Y»

Повний текст:

PDF

Посилання


Список використаних джерел

Барта Р. Система Моды: статьи по семиотике культуры / Р. Барта ; пер. с фр., вступ. ст. и сост. С. Н. Зенкина. – Москва : Изд-во им. Сабашниковых, 2003. – 512 с.

Бахтин М. М. К философии поступка // Философия и социология науки и техники. Ежегодник 1984–1985. – Москва, 1986. – С.80–160.

Бодрийяр Ж. Символический обмен и смерть / Ж. Бодрийяр. – Москва : Добросвет, 2000. –387 с.

Бурдьё П. Формы капитала / П. Бурдьё // Экономическая социология. – 2005. – № 3. – Т. 6. – С. 60–74.

Бурдьё П. Практический смысл / П. Бурдьё. – Санкт-Петербург: Алетейя ; Москва : «Ин-т экспериментальной социологии», 2001. –562 с.

Ван де Берг Дж. «Крутые» всегда остаются «крутыми». Брендинг для поколения Y : пер. с англ. / Дж. Ван де Берг, М. Берер. – Санкт-Петербург : Питер, 2012. – 272 с.

Гринберг Т. Политическая реклама: портрет лидера / Т. Гринберг. – Москва : РИП-Холдинг, 1995. – 104 с.

Кара-Мурза С. Г. Краткий курс манипулирования сознанием / С. Г. Кара-Мурза. – Москва : Эксмо-Пресс, 2001. – 832с.

Кізілова К. О. Теоретичні підходи до вивчення феномену соціального капіталу / К. О. Кізілова // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. – 2009. – Вип. 15. – С. 221–227.

Ле Гофф Ж. История тела в средние века / Ж. Ле Гофф, Ж. Н. Трюон ; пер с фр. Е. Лебедевой. – Москва : Текст, 2016. – 188 с.

Минц С. С. Культура и самосознание. Лекции по культурологии / С. С. Минц.– Краснодар : Кубанский гос. ун-т, 2008. – 326 с.

Перелыгина Е. Б. Психология имиджа : учеб. пособие / Е. Б. Перелыгина. – Москва : Аспект Пресс,2002. – 223 с.

Почепцов Г. Г. Имиджелогия / Г. Г. Почепцов. – Москва : Рефл-бук : Ваклер, 2000. – 768 с.

Прус Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус // Імідж сучасного педагога. – 2016. – № 1. – С. 43–45.

Радаев В. В. Понятие капитала, формы капиталов и их конвертация / В. В. Радаев // Общественные науки и современность. – 2003. – № 2. – С. 5–16.

Шишкина М.А. Паблик рилейшнзвсистеме социального управления/ М. А. Шишкина. – Санкт-Петербург : Изд-ва «Паллада-медиа» и СЗРЦ «РУСИЧ», 2002. – 444 с.

References

Barta, R. (2003). Fashion system: articles on semiotics of culture. Translated from French by S.N. Zenkina. Moscow: Sabashnikov Publishing House.

Bahtin, M.M. (1986). ‘To the philosophy of action’. Filosofiya i sotsiologiya nauki i tekhniki. Ezhegodnik 1984–1985 [Philosophy and sociology of science and technology. Yearbook 1984–1985], pp. 80–160.

Bodrijjar, Zh. (2000). Symbolic exchange and death. Moscow: Dobrosvet.

Bourdieu, P. (2005). Forms of capital. Ekonomicheskaya sotsiologiya [Economic Sociology], no. 3, vol. 6, p. 60–74

Bourdieu, P. (2001). Practical meaning. St. Petersburg: Aletejya ; Moscow: Institute of Experimental Sociology.

Van de Berg Dzh., and Berer, M. (2012). «The Cool» always remain «the cool». Branding for generation Y. Translated from English. St. Petersburg: Piter.

Grinberg, T. (1995). Political advertising: portrait of the leader. Moscow: RIP-Holding.

Kara-Murza, S.G. (2001). A Short Course of the Consciousness Manipulation. Moscow: Eksmo-Press.

Kіzіlova, K.O. (2009). ‘Theoretical approaches to the study of the phenomenon of social capital’. Metodolohiia, teoriia ta praktyka sotsiolohichnoho analizu suchasnoho suspilstva [Methodology, theory and practice of sociological analysis of modern society], issue15, pp 221–227.

Le Goff, Zh. (2016). The History of Body in the Middle Ages. Translated from French by E.Lebedeva. Moscow: Tekst.

Mintc, S.S. (2008). Culture and self-awareness. Lectures on Culturology. Krasnodar: Kuban State University.

Perelygina, E.B. (2002). Psychology of the image. Moscow: Aspect Press.

Pocheptcov, G.G. (2000). Imaging. Moscow: Refl-buk : Vakler.

Prus, N.O. (2016). ‘The image of personality as a psychological and pedagogical phenomenon’. Imidzh suchasnogo pedagoga [Image of a modern teacher], no. 1, pp. 43–45

Radaev, V.V. (2003). ‘The concept of the capital, forms of the capital and their conversion’. Obshchestvennye nauki i sovremennost [Social Sciences and Modernity], no. 2, pp. 5–16.

Shishkina, M.A. (2002). Public Relations in the System of Social Management. St. Petersburg: «Pallada-media» i SZRTC «RUSICH» Publishing Houses.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.